Összesen három lift üzemel a pilisvörösvári vasútállomáson, a gyalogos felüljáró a város igénye miatt épült meg, cserébe az Önkormányzat vállalta az ahhoz tartozó felvonó üzemeltetését. A másik két - az aluljáróhoz kapcsolódó - lift működtetése és karbantartása pedig a MÁV feladata. Előbbi felvonót illetően a napokban ismét panasz érkezett, az ott időnként tapasztalt rossz higiéniai helyzet miatt.
Fontos megjegyezni: a Városgazda Kft. heti szinten takarítja a szóban forgó liftet. A városvezetés szerint sajnálatos, ha bárhonnan ilyen jellegű panasz érkezik, különösen, hogy egyik legfontosabb feladatuknak azt tartják, hogy Pilisvörösvár folyamatosan szépüljön, tiszta és rendezett maradjon. Csakhogy hiába ez a célkitűzés, a rendszeres tisztítás, ha olyan visszatérő problémákkal kell megküzdeni, hogy egyesek a rongálást, a pusztítást szórakoztatónak tartják, vagy teljesen elfogadható számukra, hogy a liftbe ürítsenek, ha úgy hozza kedvük – semmissé téve ezzel pillanatok alatt az ott elvégzett munkát, sokszor gyomorforgató állapotokat idézve elő.
„A lift tisztítását a város továbbra is folyamatosan végzi, ugyanakkor arra kérünk mindenkit, hogy rendeltetésszerűen használja a felvonót, mert az igazi megoldást ez esetben nem a felmosó jelenti, hanem a megfelelő, környezetünket és egymás munkáját tiszteletben tartó magatartás, normális viselkedés” – mondta Fetter Ádám polgármester.
Ha a liftekkel kapcsolatban problémát észlelnek, használják továbbra is bejelentésre a Pilisvörösvár applikációt, vagy vegyék fel a kapcsolatot Hivatalunkkal, az aluljáróhoz tartozó lifteket illetően pedig jelezhetik panaszukat a MÁV felé is.